[rare] Motor Lama Jenis Suzuki [1] - Red Mafla

Oleh kerana kesibukan mencari masa depan yang lebih terjamin, membatasi segala masa daku untuk membuat artikel, memuat naik gambar dan juga tidak dapat meluangkan masa untuk mencari bahan-bahan untuk dijadikan santapan dan tatapan pembaca di Red Mafla blog ini.

InsyaAllah jika dipanjangkan umur, sihat tubuh badan dan juga kestabilan ekonomi tidak seperti sekarang di mana poket ini yang adakalanya baru nak kembung sikit, kena muntahkan semula, hehehe biasalah tu kan, inilah yang dinamakan kehidupan; barulah saya akan adakan masa untuk mencari bahan untuk dimuatnaik di blog Red Mafla. 

Baiklah, motor lama yang akan saya kongsikan pada hari ini adalah jenis Suzuki. Pada tahun 2000, alhamdulillah dapat juga saya merasa pakai motor lama jenis Suzuki GT 250 x7. Hanya beberapa bulan sahaja saya memiliki motor tersebut kerana atas nasihat orang lama, lebih baik saya cari motor lama yang ada sistem penyejuk enjin. 

p/s - Motor lama jenis Yamaha masih banyak lagi untuk dikongsikan di sini, saya akan memuatnaik kemudian hari.


Suzuki GT200 X5

 Suzuki GSX250

 Suzuki GSX250

 Suzuki GT250 X7

 Suzuki GT250 X7

 Suzuki GT250 X7

 Suzuki GT250 X7

 Suzuki GT250 X7

 Suzuki GT250 X7 1978

 Suzuki GT250 X7

 Suzuki GT250 X7

 Suzuki GT250 X7


Suzuki RG250E-1980

*Alex Ender*

Artikel RedMafla Yang Korang Tidak Mahu Terlepas :

0 Comments:

Post a Comment

Scroll to top