Pokok Ganja Yang Tidak Khayal - RED Mafla








Oleh kerana para saintis ni suka sangat buat perkara yang tidak sepatutnya, maka sekumpulan saintis dari Israel telah menemui cara menanam pokok ganja yang tidak akan membuatkan kamu khayal.



Gambarajah menunjukkan kesan daripada pengambilan Ganja !


Penyelidikan tersebut telah dijalankan oleh syarikat Tikkun Olam ~ puak-puak 'diorang' gak ni ~ dengan kerjasama Tzahi Klein. Tzahi Klein dan kumpulannya berjaya meneutralkan kesan tetrahydrocannabinol, atau THC dimana bahan tersebut merupakan bahan utama yang menyebabkan manusia akan khayal apabila menghisapnya. Tetapi paras kandungan cannabidiol (pelali) telah naik dari biasa dan akan menjadikan nilainya lebih tinggi. Selain bahan utama untuk pelali, cannabidiol juga telah terbukti berkesan untuk antipsikotik, perencat pertumbuhan kanser, dan lain-lain.

tetrahydrocannabinol

Dah boleh bercucuk tanam seperti pokok - pokok yang lain , dan tanpa risau akan . . . 


DITANGKAP ! ! ! ! ! ! !



'' Memandangkan pada masa depan ganja ini akan dipromosikan sebagai aspek berharga untuk perubatan, maka ramai yang akan bersetuju pokok ganja dibenarkan untuk ditanam.' ' yeah !

yang benar, mungkin juga seperti gambar di bawah,hanya di laman rumah yaw, 'heaven' ! 


Mr. Bob Marley sering dikaitkan jika ada topik berkaitan dedaunan hijau dalam bahasa saintifiknya 'Cannabis' ataupun ganja , encik Bob, anda memang  Legend di kalangan penggemar - penggemar dedaunan '' Hijau Istimewa  '' ini yang  tiada sebarang bahan 'chemical',asli dari tumbuhan . Takpa, chill jap, mai Red Mafla  memperdengarkan lagu dari Uncle Bob Marley yah ! - sumber Youtube  ! enjoy. . . -RED Mafla


Bob Marley - Buffalo Soldier

Sumber ganja yang tidak mengkhayalkan ini adalah ehsan dari ~ Red Ribbon . . .

Artikel RedMafla Yang Korang Tidak Mahu Terlepas :

0 Comments:

Post a Comment

Scroll to top