Altimet - Kalau Aku Kaya featuring Awi Rafael ( lirik video oleh Virtuoso Studio )

Selamat berpuasa kepada semua pembaca di RED Mafla yang beragama Islam. Hari ini aku rilex sikit, tak perlu bertungkus lumus nak masak kerna hari ini semua dah dihidangkan secara 'tunjuk' dan ada orang lain masak, hehe. Biasalah buka puasa ramai-ramai bersama keluarga, hari ini aku like a BOSS ! 

Ok sementara menunggu lagi setengah jam waktu berbuka, saya hidangkan lagu dari Altimet - Kalau Aku Kaya featuring Awi Rafael yang menjadi kontroversi sebelum ini kerana lagu ni didendangkan terlalu awal sebelum bulan puasa. Dah sebulan rasanya lagu ni dah ada di Youtube. Ada yang kata lagu ni telah 'dibocor rahsiakan' oleh pihak-pihak tertentu, betui kah ? che' pun tak taw lah BOSS ! sila enjoy jelah ye, terima kasih kerna singgah jenguk di RED Mafla Blog ! '' Kalau aku kaya hari-hari, hari raya ! ''








Artikel RedMafla Yang Korang Tidak Mahu Terlepas :

0 Comments:

Post a Comment

Scroll to top