Istilah '' Kereta Sambung Bayar'' pun ada ye ? - RED Mafla

Kereta sambung bayar dijadikan topik dek kerana Red Mafla dot sambung bayar agak tertarik dengan  istilah 'sambung bayar' yang dikatakan adalah pihak 2 menyambung bayar pinjaman kereta milik pihak 1. 

Selain itu juga, kereta sambung bayar ini diperlukan oleh individu - individu yang telah disenaraihitam oleh pihak bank. Mungkin mereka pada masa itu jatuh muflis, akan tetapi bila mereka sudah stabil, nak pakai kereta tetapi tidak boleh buat pinjaman bank atas sebab tertentu.

Jadi apa yang aku faham, kiranya sesiapa yang tiba-tiba terkena situasi yang agak teruk sehingga kereta tidak mampu hendak dibayar lagi, kerumitan situasi mendesak nak guna wang cepat. Ada penyelesaiannya . Sila lah call mereka yang pakar dalam bidang 'sambung bayar' ini.


Dan berhati - hatilah pada urusan ini kerana ada segelintir manusia yang suka ambil kesempatan ke atas orang lain, secara tidak langsung memberi kesan buruk kepada 'orang tengah' yang betul - betul buat urusan ini . Daripada kena 'game' , jadi ada baiknya kami di Red Mafla memberi peringatan kepada kalian.

Antara model - model kereta yang terdapat di stor mereka agak menarik, pelbagai jenis kereta ada ! antaranya adalah...



Kia Forte



Mazda Rx8


Volvo S40


 Mini Cooper !


 Toyota Vios

\
Honda City




 Toyota Alphard


Nissan Teana




Mercedes


BMW X5




Kereta - kereta tempatan juga turut serta dalam urusan 'sambung bayar' ini !

Perodua Myvi




Proton Persona




Proton Satria Neo




Proton Exora




Dan banyak lagi kereta yang ada di stor mereka, kata mereka juga, stok - stok kereta yang ada adakalanya sudah tiada dalam simpanan mereka kerana sudah ada yang 'menyambungnya' dengan deposit yang berbeza mengikut jenis kenderaanUntuk sebarang pertanyaan dan gambar selanjutnya anda boleh buat carian di Google dengan kata kunci ' kereta sambung bayar' . - RED Mafla



Artikel RedMafla Yang Korang Tidak Mahu Terlepas :

0 Comments:

Post a Comment

Scroll to top