[viral] Lagu Bercerita Pasal Bunyi Binatang Pun Boleh- Red Mafla

Lirik lagu ini semua pasal bunyi binatang , tapi boleh hits begitu sahaja!. Orang lain yang buat lagu bersungguh pun lambat nak hits. Kena keluar modal beribu nak promosi sana sini. Inilah perubahan zaman, ada yang naik dari laman Youtube dah menjadi perkara biasa di akhir zaman serba canggih ini. Macam-macam ya hiburan di Youtube sekarang ini, kalau kamu unik, boleh terkenal di laman Youtube sahaja. Mana pihak yang berminat akan ambil kesempatan sementara mereka masih terkenal dan boleh bikin wang semaksima yang mungkin!. Kelainan konsep weirdo yang dibawakan oleh Bard dan Vegard Ylvisaker pengacara dari Norway ini telah menjadi viral di sesetengah negara. 

Kesan daripada budaya viral baru yang mereka bawa ini juga telah membawa keuntungan sesetengah pihak bukan sahaja studio rakaman malah yang menjual kostum serigala juga berkata jualan kostum musang mereka meningkat sempena sambutan Halloween!. Malah lagu mereka juga amat terkenal dan mendapat sambutan di corong-corong radio dan juga di setiap carta lagu, paling rendah pun dalam carta 100 di lapan belas buah negara!, permulaan yang agak baik. Bermula dengan carta yang ke 29 di Amerika Syarikat, nombor satu di Norway, nombor enam di Finland dan nombor sembilan di Estonia. - Red Mafla

#kemunculan mereka ini juga sering dikaitkan dengan si sepet Oppa! =.=''

Bard dan Vegard Ylvisaker dijemput menjadi tetamu undangan untuk membuat persembahan secara langsung di Iheart Radio, Las Vegas

Bird goes tweet


What does the fox say?


Mereka telah mendapat 174,959,869 juta penonton dan menurut pelbagai sumber jumlahnya akan meningkat dan pada pendapat aku pula, mustahil mereka boleh cecah 1 billion sebab tak cukup viral lagi ?. kita tunggu dan lihat!.



chakala bom bom dingga ling pun satu juta+dua juta lebih penonton bradah, tak nak berkolaborasi ke ? apa kata anda FOX+FOLKS ?




Artikel RedMafla Yang Korang Tidak Mahu Terlepas :

0 Comments:

Post a Comment

Scroll to top