Bagaimana untuk membeli dan berjimat dengan tambah nilai credit telefon anda di Lazada

Ada yang tahu, dan mungkin ada yang masih tidak mengetahui bahawa Lazada juga ada menyediakan perkhidmatan credit topup untuk pengguna prepaid dengan mudah dan pantas tanpa anda perlu untuk login ke laman web mereka. 

Selain memudahkan kita untuk menambah nilai serta merta dan selamat, kita juga dapat berjimat dengan discount voucher sebanyak 5% dari Lazada sepanjang September ini dengan memasukkan kod TOPUP5SEP semasa proses pembayaran untuk setiap transaksi. Ini bermakna, jika kebiasaannya kita membeli tiket tambah nilai berharga RM10, dengan topup di Lazada anda hanya perlu membayar RM9.50 saja dan dapat menjimatkan anda, tidak kira anda menggunakan perkhidmatan telco dari Maxis, Umobile, Digi, Tunetalk, ataupun Celcom.

Kepada pengguna perkhidmatan telco Digi pula, anda berpeluang untuk menikmati "extra credit" jika topup di sini tetapi hanya sah untuk satu hari saja, untuk menghubungi mana-mana nombor yang anda mahu. Satu perkara yang anda perlu tahu adalah anda boleh menambahkan nilai kredit kepada mana-mana nombor yang anda mahukan. Mana tahu, tiba-tiba ahli keluarga anda di dalam kecemasan dan tiada wang dan tempat untuk menambah nilai, kita dapat membantunya dengan menggunakan perkhidmatan tambah nilai di Lazada ini.

Bagaimana untuk tambah nilai di Lazada?

Ianya amat mudah, namun saya tetap membantu anda dengan cara dan bagaimana untuk topup di Lazada:

Pertama, click di sini untuk tambah nilai di Lazada.

Read more: blogstim.com

Artikel RedMafla Yang Korang Tidak Mahu Terlepas :

0 Comments:

Post a Comment

Scroll to top