Lelaki Dibaham Ikan Jerung - 'posting ikan bilis' - RED Mafla

Minta maaflah ya kalian semua, inilah maksud aku yang dikatakan 'posting ikan bilis'. Tajuk bukan main nak hebat, tapi alahai video iklan rupanya ataupun video yang diakhiri dengan hantu menjerit! ' RIP Headphone'. Boleh je nak di jadikan bahan post, tapi birlah kena dengan tajuknya ataupun terus terang. Saya tahu ini salah satu strategi, tapi 'posting ikan bilis' ni kalau sebulan sekali kita boleh terima lagi, janganlah banyak kali semata-mata nak tarik pengunjung untuk tengok posting 'ikan bilis' kita tu. 

Nanti pengunjung muak dan bosan dengan taktik 'ikan bilis' tu. Ada juga 'posting ikan bilis' seperti tajuk nak tarik cepat je ( produk baru atau apa-apa sahaja ), tapi ulasannya alahai taip sepatah dua sahaja. Baiklah, seperti yang kita tahu, banyak iklan yang suka buat iklan sesuatu perkara yang berlaku seakan sebenar dan menakutkan dan sebagainya. Apa-apa pun marilah kita tonton iklan ini sehingga ada yang keliru ianya benar ataupun palsu? - RED Mafla

#Maaf, ini hanyalah pendapat peribadi.




Nah, mari kita tenung ikan bilis ni, dibuat pula sambal petai, kan terkeliur dibuatnya. Begitulah yang dikatakan 'posting ikan bilis'.



Artikel RedMafla Yang Korang Tidak Mahu Terlepas :

0 Comments:

Post a Comment

Scroll to top