Si Nerd Ini Sebenarnya Adalah . . . [Funny] - Red Mafla

Kalian-kalian semua, apakah reaksi kita selaku manusia yang rasa diri kita dah cukup sempurna, macam baguih dok ada, ataupun biasa-biasa sahaja apabila melihat mamat nerd yang bernama Eugene ini ? 

Adakah reaksi kita sama seperti Simon Cowell dan sesetengah penonton yang lain ?. Itu adalah perkara biasa bagi kita manusia biasa ini, dan sebab itulah juga timbulnya pepatah yang berbunyi '' Jangan menilai sesuatu itu melalui luarannya''. 

Tetapi apa yang paling menarik tentang si Eugene nerd ini adalah, TROLLnya menjadi!. Eugene atau nama sebenarnya adalah Adam Gitlin yang menetap di Plymouth sengaja mengenakan watak nerd dalam rancangan Britain's Got Talent 2009. 

Dikenali sebagai Eugene dan bekerja sebagai pustakawan. Semua perwatakan itu hanyalah palsu belaka. Tidak lupa juga pada gigi palsunya itu kerana Eugene @ Adam Gitlin adalah seorang doktor gigi!!!. Adam Gitlin juga cuba membawa watak Eugene nerd sebagai pelawak ( Stand up comedian ) bebentuk puisi.

p/s - Bermula dari paras rupa, suara , gaya berdiri dan berjalan, cukup sempurna sebagai seorang yang sangat nerd! Terbaik ! 5 bintang yaw!. Sudah puas saya mencari gambar sebenar bapa kepada dua orang anak ini ( 2009 ), keliru mana yang asli! .


 Nerd Dikesan! Nerd Alert!










Steve Urkel



*Alex Ender*

Artikel RedMafla Yang Korang Tidak Mahu Terlepas :

0 Comments:

Post a Comment

Scroll to top